HISTORIK |
||
|
Jeg er vokset op i en bilværksted og er nærmest opdraget med, at omgang med kunderne er afgørende for positiv omtale af virksomheden. Jeg er blevet fortrolig med professionel kundekontakt og opfølgning indenfor mange forskellige brancher. Gennem mine uddannelser omkring kommunikation og assertion, kan jeg tilbyde en saglig og faglig kvalificeret håndtering af kundekredsen, med fokus på den enkelte kunde og baggrunden for den forretningsmæssige tilknytning |
|
|
|
|
AKTUELT |
||
|
Jeg har nemt ved at indgå i ekspedering, reception og informationsformidling. Her er det selvfølgelig en fordel at jeg kan træde til som led i daglige opgaver. Min stærke side er dog at jeg kan tilbyde et udviklingsforløb hvor medarbejdere lærer at håndtere kundekontakt med en målrettet professionel indfaldsvinkel. Teoretiske baggrunde afprøves gennem rollespil, og bidrager til både den personlige udvikling og fornemmelse for teamwork. Du vil opleve flere tilfredse kunder når saglig kundekontakt opleves med respekt for personlige ønsker i en behagelig omgangsform. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|